formulare robot invitatie 5567 caiet sarcini robot
SOLICITARE DE OFERTE PENTRU ACHIZITIA UNUI ROBOT PROFESIONAL DE BUCATARIE
Catre,
Societatile interesate
ANUNT DE PARTICIPARE LA SELECŢIA DE OFERTE
- Academia de Studii Economice din Bucureşti organizează selecţia de oferte pentru atribuirea contractului de achiziţionare de produse având ca obiect „Achizitie robot profesional de bucatarie”
2.1 Denumirea produselor ce urmează a fi achiziţionate: „robot profesional de bucatarie”
2.2 Obiectul contractului: Achizitie robot profesional de bucatarie
2.3 Cod CPV – 30971210-4
2.4 Denumiri conform Nomenclator CPV: Roboti de bucatarie;
- Cantitati solicitate: 1 buc.
- Modalitatea de achiziţie a produselor: CUMPĂRARE DIRECTĂ, criteriul de atribuire pretul cel mai scazut – se va aplica prevederile Art. 19 din OUG 34/2006, cu modificarile şi completările ulterioare
- Specificaţiile tehnice minimale ale produselor solicitate: conform menţiunilor din “Caietului de sarcini”, constituit în Anexa 1 la prezenta.
- Se solicita operatorilor economici următoarele documente de calificare, CONFORM INVITATIEI DE PARTICIPARE
- Oferta tehnică: Propunerea tehnică se va elabora în conformitate cu cerinţele “Caietului de sarcini” – constituit în Anexa 1 la prezenta;
- Oferta financiară: va fi transmisă conform ,,Formularului de ofertă financiară’’, ataşat prezentei.
NOTĂ: Ofertantul trebuie sa îsi menţină oferta valabilă, minimum 30 de zile
- Locatia de depunere a ofertelor: : Academia de Studii Economice din Bucureşti, imobilul Pavilionului Administrativ din strada Stanislas Cihoski nr. 5, sectorul 1, etajul 3 – camera 5316–în zilele lucrătoare, între orele 09.00 – 14.00 (cu excepţia zilei de vineri, când primirea ofertelor se va realize în intervalul orar 09.00 – 13.30).
- Termenul limită de depunere / primirea ofertelor: 14.12.2015 – ora 11.00
- Criteriul de atribuire a ofertei câştigătoare a selecţiei il constituie„preţul cel mai scăzut”,în condiţiile respectării integrale a cerinţelor specificaţiilor tehnice, minimale, obligatorii ale “Caietului de sarcini” – Anexa 1 a prezentei.
- Termenul de livrare al produselor : 10 zile de la comanda ferma a beneficiarului.
- Garantia produselor 24 luni de la data livrarii.
- Plata produselor prin Trezorerie in termen de 30 zile de la livrare si receptie.
Rezultatul selecţiei de oferte: va fi transmis, în cadrul unei informări oficiale, prin fax şi / sau email, fiecărui ofertant participant la selecţie, urmată de confirmarea primirii comunicării.
Eventualele raspunsuri la clarificari se publica pe site-ul autoritatii contractante: www.achizitiipublice.ase.ro
Atasam la prezenta: invitatie de participare, caiet de sarcini si modele formulare
Va multumim.
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCURESTI