PROCEDURA DE ACHIZITIE DIRECTA PENTRU INCHEIEREA UNUI CONTRACT DE PRESTARI DE SERVICII DE DEZINSECTIE, DEZINFECTIE SI DERATIZARE
Catre,
Societatile interesate
- Denumirea, adresa, numărul de telefon si de fax, adresa de e-mail ale autorităţii contractante: Academia de Studii Economice din Bucureşti, cu sediul în Piaţa Romană nr. 6, sectorul 1; tel.: +4021-319.19.00 / +4021.319.19.01 – int. 139; fax: +4021-319.19.66 / +4021.319.20.27, e-mail: achizitiipublice@ase.ro; aliceherscher@ase.ro
- Modalitate de achiziţie aplicată: Cumpărare directa – conform art.19 din OUG 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare
- 3. Obiectul contractului de achiziţie publică / cod CPV / Denumire conform Nomenclator / Categoria serviciilor:
– Servicii de dezinsecţie – cod CPV 90921000-9
– Servicii de deratizare – cod CPV – 90923000-3
- 4. Natura şi specificaţiile tehnice ale serviciilor ce urmează a fi achiziţionate: sunt în conformitate cu specificaţiile Caietului de sarcini, anexat prezentei.
- 5. Modul de derulare a procedurii:
- Realizarea unui studiu de piaţă pe baza ofertelor depuse de operatori economici până la data limită de transmitere a ofertelor, comunicata in prezenta
- Atribuirea contractului de servicii ofertantului care prezintă preţul total cel mai scăzut pentru prestaţiile care fac obiectul Caietului de sarcini, clasat pe primul loc şi declarat câştigător.
- Contractul de servicii va fi atribuit ofertantului castigator pana la 31.12.2014, urmand ca, optional , în funcţie de necesităţile autorităţii contractante să fie prelungit, în baza art. 6, alin 3 din HG 925/2006, până la 31.04.2014
- 6. Autoritatea contractată va încheia cu ofertantul câştigător un contract de prestare de servicii dezinsecţie şi deratizare, cu ofertantul câştigător. Durata contractului de achiziţie de servicii: de la data semnării contractului până la 31.12.2014. Autoritatea contractantă, îşi rezervă dreptul de a prelungi durata contractului cu o perioadă de maximum 4 luni, pana la 30.04.2015, conform art. 6, alin (3) din HG 925/2006 cu modificările si completările ulterioare, cu condiţia încadrării în valoarea maximă estimată a contractului de prestară servicii determinată pentru suprafeţele maxime estimate, aşa cum sunt precizate în Caietul de sarcini anexat.
- 7. Locul prestării serviciilor: Locaţii specificate, conform Caiet de sarcini anexat
- 8. Data / ora limită de depunere / transmitere a ofertelor: 11.04.2014 orele 13,00
- 9. Data limită de solicitare a clarificărilor (înainte de data / ora limită de depunere a ofertelor): 09.04.2014, ora 16.00
- 10. Data limită de transmitere a răspunsurilor la solicitările de clarificări: 10.04.2014 orele 12,00
Răspunsurile la solicitările de clarificări se transmit pe nr. de fax / adresa de email a (ale) societăţii dvs.
Adaugam Link-uri catre Erata si catre Raspunsurile la solicitarile de clarificari :
Vă mulţumim
SERVICIUL ACHIZIŢII PUBLICE
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCUREŞTI
www.achizitiipublice.ase.ro