• +4 021-319.19.01
  • achizitiipublice@ase.ro
  • Luni - Joi: 07:30 - 16:00 | Vineri: 07:30 - 13:30
Facebook-f Link
  • +4 021-319.19.01
  • achizitiipublice@ase.ro
  • Luni - Joi: 07:30 - 16:00 | Vineri: 07:30 - 13:30
Facebook-f Link

ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
- DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE -

  • Home
  • Anunturi
  • Contact
Menu
  • Home
  • Anunturi
  • Contact
Posted on March 31, 2016 by achizitii publice

Invitatie de participare la selectia de oferte pentru “SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A PERIFERICELOR INFORMATICE”

Anexa 2 – Declaratie 69

Anexa 3 – Declaratia 181

Anexa 4 – Formular oferta

Anexa.

Anexa

Caiet de sarcini 1-3

Caiet de sarcini 4-6

Invitatie Service IT

Post navigation

Previous PostPrevious Invitatie de participare la selectia de oferte pentru “PIESE SI ACCESORII PENTRU COMPUTERE”
Next PostNext Raspuns solicitare de clarificari “Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice”

Ultimele Anunturi

  • Cerere de oferte achiziție Echipamente informatice (sistem desktop, videoproiector, multifuncțională, cameră foto-video, stickuri USB ), an III – grant 222/SGU/NC/II – schema de granturi ROSE
  • Cerere de oferte achiziție Echipamente pentru instruire (ecran mobil de proiecție, tablă magnetică, flipchart, an III – grant 222/SGU/NC/II – schema de granturi ROSE
  • Cerere de oferte achiziție Echipamente informatice (laptopuri), an III – grant 222/SGU/NC/II – schema de granturi ROSE
  • Academia de Studii Economice din București intenționează să achiziționeze : ” Servicii de medicina muncii
  • Servicii medicale-testare COVID

Copyright © 2021 – Academia de Studii Economice din Bucuresti

Web Design